måndag 7 april 2014

Samtal och service

Idag var darlingen ledig för bilen skulle på service = han kommer inte till jobbet ;)
Trevligt, för då fick jag sällskap till morgonkaffet :) Dessutom hade jag bokad tid för samtal på vårdcentralen och så skulle jag på inskrivning på Arbetsförmedlingen... Skönt att slippa kuska buss i spöregnet! 

Köpte nya gummistövlar till lilla M då hennes är spårlöst borta ( kvar i gamla skolan??). 

Gjorde falukorv i ugn, men eftersom jag inte gärna äter korv så blev jag glad att det fanns en burk sill i kylen :)


Så himla gott, lite försmak av sommar ;) 
Vi köpte sättpotatis också, så förhoppningsvis blir det egen potatis till midsommarsillen ;)

Försökte få till en bild där man ser skåpen på plats... 


Lite mörk bild, men de passar så perfekt där de står! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar