lördag 8 november 2014

Helgmyser...

Gillar när det blir helg och jag slipper vara ensam hemma.  Även om jag älskar huset vi bor i, och stortrivs ute på landet är det alltid skönt med sällskap ;)
Igår skjutsade jag lilla M till pappa, handlade lite på vägen hem. Kikade in på två loppisar och fick med mig ett litet bord och en bänk hem. Bänken blev helt perfekt för ändamålet, tror måtten stämmer på centimetern!


Nu finns det plats för sopsortering, sånt som inte används så ofta och skafferivaror :)

På kvällen åkte vi in till stan, gick på lucullus och åt plankstek! Sen hem och tittade på Idol. Somnade skapligt tidigt med larmet på 7. Jag hade förberett frukosten igår kväll så det var bara att knäppa på bryggaren och plocka ut från kylen. Efter vi ätit åkte vi in till stan och tittade på innebandy. William hade match mot "kusinen" Linus. Kul att träffa släkten tidigt på lördagsmorgonen :)
W åkte med oss hem, vi uträttade lite på Gränby centrum först. Soffhäng och lunch. Darlingen skulle öva på några låtar och jag var loppissugen så jag åkte till stan igen! Hann med fyra stycken och fick med mig en hel del smått och gott :)

Nu kollar vi på Så mycket bättre, jag gäspar lika mycket som de på tv:n sjunger så det blir nog sängen tidigt.

Ställde några glasburkar med ljus i trappan :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar