fredag 21 mars 2014

Dagens...




Ja, dagens inlägg alltså :) Tror ingen är särskilt intresserad av dagens outfit när det gäller mig ;)

Skjutsade W till ackis efter frukosten för rutinkontroll på diabetesmottagningen. Han ville gå själv idag så jag åkte till stadsmissionens loppis under tiden. Hittade två terracottaljusstakar som blivit vita ;) Hämtade upp sonen och skjutsade honom till hans pappa. Sen åkte jag till Kupan och hittade precis vad jag ville ha!! 


Kommer bli kanonbra när den blir vitmålad och sen ska den stå under tallrikshyllan där jag haft så här, lite provisoriskt


Så nu har jag lite mer att fixa, älskart! Ska köpa grundfärg bara, sen är det bara att sätta igång :)

Nu ska lilla M skjutsas till Uppsala på kalas och sen ska vi hämta ett par av J:s barn. Sen blir det fredagsmys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar