måndag 17 mars 2014

Och så var det ny vecka igen...

Helgen försvann som vanligt i en rasande fart.. Vi har kollat innebandy, fixat hemma lite med städ och tvätt och så håller darlingen på att bygga två skåp som vi ska ha ved och sånt i! Allt efter mina instruktioner ;) Tur att han gillar att bygga och greja och inte ruttnar på alla mina idéer ;) Bild kommer när de är klara! 
En av mina gamla goda vänner kom på fika och hade med sig hemgjord hallonsylt som present, gott!



De här hittade jag för en billig peng på loppis. De ska bli vita såklart! 


Sitter just nu på bussen in till vårdcentralen för lite provtagning. Tycker dock att chauffören kör lite i snabbaste laget med tanke på all snö som kommit i natt... Min hållplats höll han på att missa för det var så halt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar