fredag 14 mars 2014

TGIF

Skönt med fredag även om mina dagar är samma lika varje dag iom att jag inte har ett jobb att gå till längre. Det är väldigt frustrerande och psykiskt knäckande att bli uppsagd när man är 52 år. Även om det sades bero på arbetsbrist så är det svårt att inte ta det personligt... När man efter tre år knappt ens får ett tack. Men skit samma, inget att deppa ner sig för nu. Jag är arbetslös. Och det är bara att tugga i sig. Hur dom helst är det fredag och darlingen är ledig hela helgen.  Vi ska greja lite hemma, kolla ett par matcher och få besök :)
Jag startade dagen med lite yoga, nu blir det frukost i solskenet


Lite senare ska jag åka med Lotta till stan och handla lite :) När jag kommer hem ska jag ge mig på det här bordet


Ha en fin dag och njut av solen så länge det varar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar