torsdag 21 augusti 2014

Tröttmössa...

Har sovit knasigt och drömt massa tok flera nätter nu... I går natt t.ex drömde jag att jag, Johan och Micke (som vi hyr av) hade börjat med vapensmuggling och jag skulle köra ner en lastbil med släp i ett garage och vägen blev smalare och smalare och inga räcken fanns så det stupade rätt ner på sidorna... Inte undra på att man är helt slut på dagarna ;)

Fortsätter min bakning, det är som terapi för mig ;) Gjorde formfrallor häromdagen, så lätt och så gott!


Igår blev det fröknäcke och gode tid så gott det blev! Har provat flera recept men det här slog allt! Tack Gittan ❤


Nu blir det Ernst och sen bingen med en önskan om en god natt!

1 kommentar:

  1. Spännande drömmar och terapi med bankningen är en bra kombo. Godis gott ser det verkligen ut.

    SvaraRadera